Thursday, August 6, 2009

Hari Ini dan Semalam....

Hari tok...palak ku pening menar mbak x tentu tido mlm td...kepanasan!!!kesan dari jerebu or aku tok nang byk dosa juak. hari tok juak menyedarkan aku erti kehidupan dimana semalam...sungguh indah belaka tetapi hari ini....aku dgn bongoknya boleh curi tanaman sendiri dgn tdk disengajakan...kes salah click tok.aku selalu juak curi tanaman org pake tambahkan stok.ha...padan muka ku pun.hahahahha....hasil kecuaian aku...aku hilang hasil tanaman just nunggu masa nk harvest jak...stupid sungguh aku ini. kebun yang aku maksudkan...BARN BUDDY lam facebook ler.

Aku berkhayal sekejap mengenang nasib badan.erm.......semalam dan semalam mengingatkan aku tentang kesetiaan...pengorbanan...kasih sayang...keinsafan...kepercayaan...kerinduan...kewangan....ops!terlebih sudah....hari ini,aku sik sabar nk pulang n malamnya,aku nk bertemu dengan kekasih hatiku...osen in d house.wats up,yo....semalam pun,aku brekfast n dnner ngannya...tp,masa berlalu dgn cepat...and now,aku sik sabar tunggu hari mendatang sebab mun nya off day,aku dpt bjumpa ngannya in full day.wah seh....aku nk menghargainya seperti aku menghargai familyku dan aku jugak menghargai kawan-kawanku yg sama- sama menghargai ku seperti mereka menghargai diri sendiri....mudah-mudahan,aku menerima penghargaan yang ikhlas datang dari jiwa yg suci dan bersih daripada habuk sampah yang dikhuatiri boleh meracun minda sehingga mengakibatkan akal kurang berfungsi dan tidak mengikut piawaian yang telah ditetap sejak alam roh lagi.huhuhu...serammmmmnya.

Percayalah...Hari ini dan Semalam.....aku sayang kamu semua dan kasih sayangku berterusan sampai bila - bila......mwah!!!!

3 comments:

  1. har har har..(tetak pirate)...bena ya..jgn biarkan dirik kita dihabukkan..kelak sik lepas SIRIM oi..ISO telah lagik..FAILED..hahahhahaha. kmk menghargai ktk jot..

    ReplyDelete
  2. 'Menar cita ktk ya'..favourite quotation by Osen n I love this quotation by Eva Mendes..'dengar boleh jot...cayak jgn'.

    ReplyDelete
  3. muahkekeke..(tune mesti penjahat keh!)
    bena kata dirik ya jot, "dgr boleh, cyk jgn"..
    ada agk ai, jgn sampe bersumpah "tetak jari kelak bah mun sik bena"..hehehe.. renung2kan dan selamat berblog.. (",)

    ReplyDelete