Sunday, August 9, 2009

Jom Booking Baju..

Best...nang best menar eh...

Petang ahad ya tek,Mrs Sam n kakak ekot sama pegi nangga bj di kedei rah ??????????dpt juak ku tok booking baju kebaya ngan rega RM10.

Seblm ya, aku x tauk boleh booking baju ke sik d cya,dgn gelojohnya...aku pun btanya ngan salesgal ya...boleh booking bj d ctok kah?alu nya pun madah...boleh reserve bj ctok..apagik ku...brapa mun nk reserve...jwpnnya,rm20.dah tauk x mbak cukup duit..ada ati juak nk nanyak.aku lalek apa....maka,dengan tidak malunya....aku bertanya ngan Mrs Sam...ktk ada rm20 kah...mem madah x ada..hanya ada rm10 jak cuz nya lom cucuk duit gk.Never mind,ku pun cuba mintak kurangkan ke rm10. alhamdullilah,maok juak tauke nyiur ya...n ada 10% diskaun gk ya.

Aku booking awal baju ya bkn apa..takut x da stok gk...cdak kede madah...jual segek jak utk setiap baju..auk jaklah...marketing strategy tuu.....aku x kesah lah,yg penting....aku suka sbb nya warna itam n pesen baru...ditambah lagi,x jarang n kain ya x payah nk seterika glak...Wonderful!!!!!!

Terima kasih Mrs Sam cuz introduce ngan kmk kede ya n nyamik duit rm10..I tok nang dh sengkek menar...koh. baju melayu pun byk juak n "kualitinya boleh dipercayai". Aku dah promote ngan Osen...bj melayu d cya...warna putih nang kacak...hopefully,nya meli warna ya...

3 comments:

  1. hahhahaha...nama gik sahabat bah..mesti intro tmpt yg best gilerzzz...dun mentioned it ok.. kita sahabat dunia akhirat bah..

    ReplyDelete
  2. lak ku join juak nak nangga baju ya..reya sik larat nak jalan..demam truk..tapi sikpa, kita dah jumpa di umah n lepak loyar sama2 dgn isu yang berfaedah... (",)

    ReplyDelete